SNEL CONTACT OPNEMEN? +31 (0)10 707 38 98

Appointment Planner

De Afspraken Planner is een efficiëntie module voor elke agenda, die speciaal ontwikkeld is om aan te sluiten bij de werkzaamheden van accountmanagers en agenten. De planner stelt uw accountmanagers in staat om eenvoudig hun beschikbaarheid aan te geven en zorgt er tegelijkertijd voor dat er intelligent afspraken worden gepland.

Om het rendement in uw ContactCenter te verbeteren, is er bij ITCall nu nog meer kennis aanwezig.

ITCall heeft het afgelopen jaar een aantal grote klanten binnengehaald. Dit betekent dat wij onze kennis en het portfolio aan werkzaamheden nog meer zijn gaan uitbreiden. Onze klanten werken momenteel met Vocalcom, Teleknowledge, Interactive Intelligence en ABC Solutions.

Bij veel contacten komt er een punt, waarop de gegevens van de klant opgezocht of genoteerd dienen te worden. Bij het opzoeken van bestaande klanten hoort dit een fluitje van een cent te zijn. Onze mening: Bij nieuwe klanten hoort dit ook simpel en snel te zijn.

7 Jaar ervaring heeft geleerd dat veel contactcenters de applicaties onvoldoende kennen en inzetten. Met handwerk en extra (zware) software als gevolg.
Door de contactcenter applicaties zo volledig mogelijk in te zetten bespaart u op extra kosten en blijft de data centraal. Hiermee kunt u met slechts kleine uitbreidingen verder gaan dan de concurrentie zonder grote investeringen.
Laat ITCall u helpen, om het meeste uit uw applicaties te halen.

Nederland gaat over op IBAN, maar zijn de scripts en systemen binnen het contactcenter al aangepast? Met de komst van IBAN zullen er meer dingen wijzigen dan enkel het aantal karakters.

Binnen bijna alle belapplicaties is het mogelijk om afspraken in een agenda te kunnen boeken. Vaak zijn dit echter interne agenda’s waardoor er in de echte agenda van een accountmanager dubbele afspraken kunnen ontstaan. Daarbij is het vaak veel werk om de afspraken vanuit de agenda in de belapplicatie over te zetten naar de persoonlijke agenda. Er moeten immers dubbele handelingen worden verricht.

Het maken van servicecalls is voor veel partijen een cruciaal onderdeel in het verkoop proces, echter mag een nabeltraject de sale niet te lang vasthouden. Het automatisch inladen en na een bepaalde tijd weer exporteren geeft u hierbij de oplossing.

Binnen Teleknowledge bestaat er de mogelijkheid om records binnen de Agent-omgeving op te zoeken via de Zoekpagina. Hierin staan een aantal vooraf ingestelde velden waarmee een record kan worden gevonden en het normale agent-script kan worden opgeroepen. Soms wil je echter iets extra's.

Data en gegevens zijn voor elk callcenter heel belangrijk. Het is 'the way of living'; zonder data zouden callcenters niet bestaan. Het is uiteraard erg belangrijk dat deze data niet in het systeem blijft hangen, maar dat deze gebruikt kan worden.

De gewenste data moet altijd beschikbaar zijn, hetzij in de dagelijkse of wekelijkse export, maar ook rapportages, horen met zo min mogelijk moeite aangemaakt te kunnen worden. Veel bel-applicaties hebben voor rapportages relatief uitgebreide mogelijkheden, echter blijven de exports vaak standaard en niet in het gewenste formaat.

Net als vele andere belpakketten is het mogelijk om binnen Vocalcom een Zoekpagina te definiëren. In deze SearchMode kan een eigen gemaakte zoekpagina worden gedefinieerd. Er is echter geen standaard zoekscherm aanwezig en het gebruik hiervan wordt dus volledig over gelaten aan de mogelijkheden van het callcenter en diens ICT-ers.

In de huidige tijd zijn directe koppelingen tussen leveranciers en verkoopkanalen zeer belangrijk. Het is dan ook een key-feature voor elk callcenter om gescoorde leads direct door te kunnen zetten naar de klant. Veelal worden er voor dergelijke koppelingen gebruikt gemaakt van Webservices gebaseerd op XML berichten die verstuurd worden.

Naast de al eerder geïmplementeerde XML-koppelingen binnen Vocalcom, zijn er de laatste tijd veel verzoeken binnengekomen van Teleknowledge callcenters om dergelijke systemen ook te maken voor Teleknowledge. Zodoende hebben wij bij ITCall de ervaring om ook binnen Teleknowledge en andere pakketten dergelijke koppelingen op te zetten.

Veel klanten die Vocalcom als bel-applicatie hosted afnemen hebben vaak geen directe SQL toegang en kunnen daardoor helaas de Generic Export Manager niet gebruiken. Speciaal voor deze klanten is er bij ITCall een uitgeklede export-omgeving gerealiseerd waarmee dit wel mogelijk is, direct vanuit Vocalcom of uw eigen belomgeving. Via deze exporter heeft u als ASP-klant toch de mogelijkheid om simpel en snel uw export te genereren. Op dit moment kunt u de exports met één klik op de knop maken in zowel CSV en Fixed-Width formaten.

Het versturen van E-mails is voor iedereen tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld. Voor veel callcenters is het echter nog niet mogelijk om de agents direct vanuit het script een bevestigingsmail naar de klant te sturen.

Meer weten?

Wilt u meer informatie? Laat hier uw contactgegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact met u op.
Email:
Telefoonnummer:
Bericht: