SNEL CONTACT OPNEMEN? +31 (0)10 707 38 98

Gebruikt u waar u voor betaalt?

Gebruikt u waar u voor betaalt?

7 Jaar ervaring heeft geleerd dat veel contactcenters de applicaties onvoldoende kennen en inzetten. Met handwerk en extra (zware) software als gevolg.
Door de contactcenter applicaties zo volledig mogelijk in te zetten bespaart u op extra kosten en blijft de data centraal. Hiermee kunt u met slechts kleine uitbreidingen verder gaan dan de concurrentie zonder grote investeringen.
Laat ITCall u helpen, om het meeste uit uw applicaties te halen.

In de contactcenterwereld zijn er veel all-in applicaties, maar gebruikt u wel waar u voor betaalt? Verbeter de efficiëntie zonder grote investeringen door uw applicatie zo volledig mogelijk in te zetten. ITCall heeft al meer dan 7 jaar ervaring met de applicaties van Interactive Intelligence, Vocalcom, Infinity CCS, Teleknowledge, ABC Solutions en Codelogic. Samen met een grote schat aan programmeerervaring helpen wij vele contactcenters om zo veel mogelijk uit de applicaties te halen. En met extra tools zelfs verder te brengen dan de concurrentie met dezelfde basisapplicatie.

Vaak is de kennis van de eigen applicatie beperkt en wordt er ongemerkt van weinig functionaliteiten gebruik gemaakt, dit geldt ook voor de bijbehorende scripting. Oefening baart kunst is een algemeen bekend spreekwoord dat ook hier van toepassing is. Door veel gevarieerde wensen is er bij de scripters van ITCall veel ervaring en up-to-date kennis.

Dit jaar is de NCCA Innovatie award uitgereikt aan een project waarbij de bel-agent geconfronteerd wordt met de eigen productiviteit. Hiermee wordt bij de beller een hoger bewustzijn van zijn prestaties gecreëerd wat leidt tot het verbeter gevoel wat de algemene productiviteit verhoogt. Al in 2007 heeft ITCall vergelijkbare technieken en widgets bij diverse callcenters ingezet. Nu het nut van deze tools breed erkend wordt, is het ook voor uw contactcenter tijd om verder te gaan dan de standaard oplossingen.

ITCall helpt u graag met het optimaliseren van uw contactcenter. Door middel van scripting, rapportages en maatwerk oplossingen zijn er vaak veel handmatige handelingen te automatiseren, welke de volledige organisatie kunnen ontlasten.

Heeft u zelf goede ideeën, of wilt u een keer over mogelijkheden praten? Ook hierbij helpt ITCall graag discreet bij de uitwerking en implementatie zodat uw idee niet direct bij de concurrent ingezet wordt.

Meer weten?

Wilt u meer informatie? Laat hier uw contactgegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact met u op.
Email:
Telefoonnummer:
Bericht: