Onze diensten

Het inladen van belbestanden in diverse applicaties is één van de diensten die ITCall biedt. Vaak wordt er een belbestand verkeerd ingeladen, en kost dit vervolgens een aanzienlijke tijd om te repareren. ITCall helpt met het correct importeren van data binnen applicaties.
Het script is wat de agents uiteindelijk voor zich krijgen. Aangezien hier vooral mee gewerkt wordt binnen de belvloeren moet dit foutloos en vloeiend werken. ITCall is gespecialiseerd in het bouwen en implementeren van scripts voor Callcenters. Ongeacht welke applicatie, zijn er vaak ook meer functies binnen scripts mogelijk.
Een belangrijk onderdeel binnen een Contactcenter zijn de rapportages. Hierin wordt de productiviteit van medewerkers gemeten, en een totaal overzicht per campagne en een overzicht van het behaalde Service level kan worden weergegeven. Dit alles moet zo min mogelijk tijd kosten.
Automatisch koppelen van gegevens met de software voor administratie. Dikwijls moeten agents handmatig klantinformatie invoeren of zelfs overtypen in het Back Office systeem voor een afspraak.

IVR

Door gebruik te maken van een Interactive Voice Response (IVR) kan de telefonische bereikbaarheid vergroot worden, zonder dat hier extra medewerkers voor nodig zijn. Door middel van dit systeem kunnen klanten daadwerkelijk keuzes invoeren via het systeem.

Kwaliteit

ITCall is gespecialiseerd en zorgvuldig. Kwaliteit staat bij ons zeker op nummer één, tevens moet de klant gelijk tevreden zijn zonder veel onnodige aanpassingen.

Efficiënt

Als tweede streven wij naar volledige efficiëntie. Wij ontwikkelen onszelf steeds weer in eenvoudigere, snellere methodes te vinden die niets aan de kwaliteit van onze diensten verminderen.

Communicatief

Bij ITCall vinden wij het belangrijk de klant niet in het duister te houden. Direct na ontvangst een bevestiging en gedurende de werkzaamheden regelmatige updates.

Vooruitstrevend

Wij staan altijd open om ons te verdiepen in andere pakketten, ons portfolio is al uitgebreid maar niet groot genoeg. Deze zeer brede kennis helpt niet alleen bij verschillende werkzaamheden, ook kunnen we adviseren welke contactcenter applicaties voldoen aan bepaalde wensen.