Dion van Adrichem

Een team van zeer gespecialiseerde, handige professionals om Call- of Contactcenters bij te staan in verschillende zaken omtrent de IT afdeling.
Ons team blijft up-to-date omtrent de laatste technologische ontwikkelingen; Dit heeft als effect dat wij onszelf steeds weer verbeteren.
a2

ITCall is gespecialiseerd in het overnemen van de dagelijkse bezigheiden voor een IT-afdeling binnen het Contactcenter.

De efficiëntie en kwaliteit bespaart uiteindelijk kosten binnen de daadwerkelijke IT-afdeling; deze kan vervolgens de grotere taken op zich nemen.
B2
Diversiteit is sleutel. Onze medewerkers zijn opgeleid in meerdere programmeer- en scriptingtalen. Dit gecombineerd met de ervaring in verschillende Contactcenter applicaties brengt resultaten met zich mee die zeer interessant en doeltreffend zijn.

Partners

ITCall is gespecialiseerd in dienstverlening voor contactcenters. Veruit de meeste contactcenters maken gebruik van specifieke contactcenterapplicaties.

Door middel van fine-tuning, de manier van inzetten en tools rond deze applicaties is toch elk contactcenter uniek. ITCall heeft met een groot aantal applicaties veel ervaring. Een aantal van deze applicaties zijn op deze pagina benoemd.