Wie zijn wij?
Dion van Adrichem
Een team van zeer gespecialiseerde, handige professionals om Call- of Contactcenters bij te staan in verschillende zaken omtrent de IT afdeling.
Ons team blijft up-to-date omtrent de laatste technologische ontwikkelingen; Dit heeft als effect dat wij onszelf steeds weer verbeteren.
Ervaring verscheidene applicaties. Op dit moment ondersteunen wij verscheidene callcenter applicaties zoals:
-
Vocalcom Hermes.NET
-
Teleknowledge Connect
-
ABC Solutions Web2Agent
-
Interactive Intelligence Costumer Interaction Center (CIC)
Ervaring in meerdere scripting en programmeerwijzes. Voor snelle afhandeling van opdrachten biedt ITCall kwaliteiten als:
-
Microsoft SQL Server, inclusief Reporting Services en Integration Services voor overzichtelijke rapporten en geautomatiseerde exports of handelingen.
-
Microsoft Visual Studio, inclusief ASP.NET en C# voor alle automatisering die niet standaard mogelijk is.
-
Business Objects, voor de meest geavanceerde reports gebruik maken van Crystal Reports.
-
Webscripting, inclusief PHP, ASP.NET, HTML voor het realiseren van webomgevingen met allerhande functionaliteiten.
-
Client-side scripting, inclusief Javascript en Visual Basic Scripting (VBS) voor alle acties die binnen het agent-script al gecheckt of afgehandeld kunnen worden.
-
Advanced Client-Sided scripting, inclusief JSON, SOAP, AJAX voor het on-the-fly genereren van XML bestanden voor directe koppelingen naar externe omgevingen.