Wie zijn wij?

Dion van Adrichem

Een team van zeer gespecialiseerde, handige professionals om Call- of Contactcenters bij te staan in verschillende zaken omtrent de IT afdeling.
Ons team blijft up-to-date omtrent de laatste technologische ontwikkelingen; Dit heeft als effect dat wij onszelf steeds weer verbeteren.
Ervaring verscheidene applicaties. Op dit moment ondersteunen wij verscheidene callcenter applicaties zoals:
  • Vocalcom Hermes.NET
  • Teleknowledge Connect
  • ABC Solutions Web2Agent
  • Interactive Intelligence Costumer Interaction Center (CIC)
Ervaring in meerdere scripting en programmeerwijzes. Voor snelle afhandeling van opdrachten biedt ITCall kwaliteiten als:
  • Microsoft SQL Server, inclusief Reporting Services en Integration Services voor overzichtelijke rapporten en geautomatiseerde exports of handelingen.
  • Microsoft Visual Studio, inclusief ASP.NET en C# voor alle automatisering die niet standaard mogelijk is.
  • Business Objects, voor de meest geavanceerde reports gebruik maken van Crystal Reports.
  • Webscripting, inclusief PHP, ASP.NET, HTML voor het realiseren van webomgevingen met allerhande functionaliteiten.
  • Client-side scripting, inclusief Javascript en Visual Basic Scripting (VBS) voor alle acties die binnen het agent-script al gecheckt of afgehandeld kunnen worden.
  • Advanced Client-Sided scripting, inclusief JSON, SOAP, AJAX voor het on-the-fly genereren van XML bestanden voor directe koppelingen naar externe omgevingen.
Vooruitstrevend. Buiten onze mogelijkheiden is ITCall altijd bereid door te leren. Indien een (potentiële) klant een pakket of applicatie gebruikt / aanschaft duiken wij zonder slag of stoot in de applicatie om deze onder de knie te krijgen.