GENERIEKE EXPORT MANAGER,
DE MANIER OM UW EXPORTS TE MAKEN

Data en gegevens zijn voor elk callcenter heel belangrijk. Het is ‘the way of living’; zonder data zouden callcenters niet bestaan. Het is uiteraard erg belangrijk dat deze data niet in het systeem blijft hangen, maar dat deze gebruikt kan worden.
De gewenste data moet altijd beschikbaar zijn, hetzij in de dagelijkse of wekelijkse export, maar ook rapportages, horen met zo min mogelijk moeite aangemaakt te kunnen worden. Veel bel-applicaties hebben voor rapportages relatief uitgebreide mogelijkheden, echter blijven de exports vaak standaard en niet in het gewenste formaat.
Met de Generic Export Manager is het mogelijk om exports te definiëren zoals u en uw klant willen. In bijna elk uitlever formaat en met alle mogelijke kolom-conversies of definities. Daarbij bestaat er uiteraard de mogelijkheid om slechts een selectie van de records, bijvoorbeeld enkel de positieven van een bepaalde datum, in de export naar voren te laten komen.
Aangezien de Generic Export Manager binnen een web-omgeving draait, kunnen de ingestelde exports met een druk op de knop via uw browser worden ontvangen. Er is uiteraard ook de mogelijkheid om exports op vaste tijden te maken en deze via een FTP-server beschikbaar te stellen of te laten mailen naar de klant, accountmanager of backoffice.