Nieuws
Het maken van servicecalls is voor veel partijen een cruciaal onderdeel in het verkoop proces, echter mag een nabeltraject de sale niet te lang vasthouden. Het automatisch inladen en na…
ITCALL HELPT BELLEND NEDERLAND
Om het rendement in uw ContactCenter te verbeteren, is er bij ITCall nu nog meer kennis aanwezig. ITCall heeft het afgelopen jaar een aantal grote klanten binnengehaald. Dit betekent dat wij onze kennis en het portfolio aan werkzaamheden nog meer zijn gaan uitbreiden. Onze klanten werken momenteel met Vocalcom, Teleknowledge, Interactive Intelligence en ABC Solutions.
BETERE DATA IN MINDER TIJD
Bij veel contacten komt er een punt, waarop de gegevens van de klant opgezocht of genoteerd dienen te worden. Bij het opzoeken van bestaande klanten hoort dit een fluitje van een cent te zijn. Onze mening: Bij nieuwe klanten hoort dit ook simpel en snel te zijn.
GEBRUIKT U WAAR U VOOR BETAALT?
Sinds 2007 heeft de ervaring dat veel contactcenters de applicaties onvoldoende kennen en inzetten. Met handwerk en extra (zware) software als gevolg. Door de contactcenter applicaties zo volledig mogelijk in te zetten bespaart u op extra kosten en blijft de data centraal. Hiermee kunt u met slechts kleine uitbreidingen verder gaan dan de concurrentie zonder grote investeringen. Laat ITCall u helpen, om het meeste uit uw applicaties te halen.
IBAN NUMMER CONTROLE
Nederland is al een poos overgegaan op IBAN, maar zijn de scripts en systemen binnen het contactcenter al aangepast? Met de komst van IBAN zijn er meer dingen gewijzigd dan enkel het aantal karakters.
GENERIEKE AGENDA SYNCHRONISATIE
Binnen bijna alle belapplicaties is het mogelijk om afspraken in een agenda te kunnen boeken. Vaak zijn dit echter interne agenda’s waardoor er in de echte agenda van een accountmanager dubbele afspraken kunnen ontstaan. Daarbij is het vaak veel werk om de afspraken vanuit de agenda in de belapplicatie over te zetten naar de persoonlijke agenda. Er moeten immers dubbele handelingen worden verricht.
AUTOMATISCHE IMPORT / EXPORT PROCEDURE
Het maken van servicecalls is voor veel partijen een cruciaal onderdeel in het verkoop proces, echter mag een nabeltraject de sale niet te lang vasthouden. Het automatisch inladen en na een bepaalde tijd weer exporteren geeft u hierbij de oplossing.
KLANTGEBASEERDE ZOEKSCHERMEN
Binnen Teleknowledge bestaat er de mogelijkheid om records binnen de Agent-omgeving op te zoeken via de Zoekpagina. Hierin staan een aantal vooraf ingestelde velden waarmee een record kan worden gevonden en het normale agent-script kan worden opgeroepen. Soms wil je echter iets extra's.
GENERIEKE EXPORT MANAGER, DE MANIER OM UW EXPORTS TE MAKEN
Data en gegevens zijn voor elk callcenter heel belangrijk. Het is 'the way of living'; zonder data zouden callcenters niet bestaan. Het is uiteraard erg belangrijk dat deze data niet in het systeem blijft hangen, maar dat deze gebruikt kan worden.
De gewenste data moet altijd beschikbaar zijn, hetzij in de dagelijkse of wekelijkse export, maar ook rapportages, horen met zo min mogelijk moeite aangemaakt te kunnen worden. Veel bel-applicaties hebben voor rapportages relatief uitgebreide mogelijkheden, echter blijven de exports vaak standaard en niet in het gewenste formaat.
SUPERVISOR CAMPAIGN MANAGER
Net als vele andere belpakketten is het mogelijk om binnen Vocalcom een Zoekpagina te definiëren. In deze SearchMode kan een eigen gemaakte zoekpagina worden gedefinieerd. Er is echter geen standaard zoekscherm aanwezig en het gebruik hiervan wordt dus volledig over gelaten aan de mogelijkheden van het callcenter en diens ICT-ers.
LIVE XML KOPPELINGEN VANUIT VOCALCOM SCRIPTS
In de huidige tijd zijn directe koppelingen tussen leveranciers en verkoopkanalen zeer belangrijk. Het is dan ook een key-feature voor elk callcenter om gescoorde leads direct door te kunnen zetten naar de klant. Veelal worden er voor dergelijke koppelingen gebruikt gemaakt van Webservices gebaseerd op XML berichten die verstuurd worden.
LIVE XML KOPPELINGEN VANUIT TELEKNOWLEDGE EN ANDERE APPLICATIES
Naast de al eerder geïmplementeerde XML-koppelingen binnen Vocalcom, zijn er de laatste tijd veel verzoeken binnengekomen van Teleknowledge callcenters om dergelijke systemen ook te maken voor Teleknowledge. Zodoende hebben wij bij ITCall de ervaring om ook binnen Teleknowledge en andere pakketten dergelijke koppelingen op te zetten.
EXPORTS DIRECT VANUIT VOCALCOM OF ANDERE BELOMGEVING
Veel klanten die Vocalcom als bel-applicatie hosted afnemen hebben vaak geen directe SQL toegang en kunnen daardoor helaas de Generic Export Manager niet gebruiken. Speciaal voor deze klanten is er bij ITCall een uitgeklede export-omgeving gerealiseerd waarmee dit wel mogelijk is, direct vanuit Vocalcom of uw eigen belomgeving. Via deze exporter heeft u als ASP-klant toch de mogelijkheid om simpel en snel uw export te genereren. Op dit moment kunt u de exports met één klik op de knop maken in zowel CSV en Fixed-Width formaten.
E-MAILS VERSTUREN VANUIT AGENT-OMGEVINGEN
Het versturen van E-mails is voor iedereen tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld. Voor veel callcenters is het echter nog niet mogelijk om de agents direct vanuit het script een bevestigingsmail naar de klant te sturen.